Home
Shop

Veliki servis podrazumeva zamenu:

  • seta zupčastog kaiša (zupčasti kaiš, španer,pumpe za vodu)
  • seta pk kaiša (pk kaiš,natezač pk kaiša, roler )
  • zamenu antifriza

U ponudi imamo izbor najboljih svetskih proizvođača delova za veliki servis, po diskontnim cenama!

Cena usluge varira u zavisnosti od proizvođača i modela vozila, pa Vas molimo da nam se za sve informacije direktno obratite.

Bez čekanja i dodatnih troškova.

Radno vreme marketa i auto servisa:
 – Radnim danima: 7h-17h
 – Subota: 7h-16h
 – Nedelja: neradna

SVE NA JEDNOM MESTU MARKET + AUTO SERVIS

Pozovite nas i zakažite Vaš termin

Zašto je bitan veliki servis?

Veliki servis je servis koji se obavlja u određenom vremenskom intervalu ili pređenoj kilometraži i pri kome se menja set zupčastog kaiša/lanca. Vrlo je važno da ih zamenite u predviđenim intervalima zato što njihovim pucanjem može doći do težih kvarova na vozilu. Uloga zupčastog kaiša ili pogonskog lanca je da poveže dva mehanička sistema (rad kolenastog vratila (radilice) motora i rad bregastog vratila i ventila), čime se obezbeđuje da se sva četiri takta rada motora sa unutrašnjim sagorevanjem odvijaju usklađeno. Značaj velikog servisa je u tome da obezbedi usklađenost ovih sistema, jer u suprotnom, može doći do situacije da motor ne može da startuje ili da se gasi. Takođe, može doći do ozbiljnog kvara na motoru, ukoliko bi došlo do loma zatezača ili zupčastog kaiša, to jest do lomljenja i krivljenja ventila, ili do oštećenja izazvanih izletanjem ili krivljenjem klipa radilice i slično.

Na koliko se radi veliki servis?

Svaki proizvođač vozila propisuje na koliko se radi veliki servis za određeni model. Najčešće interval zamene seta zupčenja iznosi 100-120.000 km. Ovo važi samo za prvu promenu, kod novog vozila.
Nadalje se svaki servis obavlja na manjoj kilometraži od 60-100.000 km ili na 6-7 godina (zupčasti kaiš) u slučaju da prelazite manje kilometraže. Servisi se obavljaju u kraćem periodu, odnosno na manjoj kilometraži, zbog toga što i ostali delovi sklopa već imaju iza sebe neki period rada i habanja, pa samim tim utiču i na radni vek delova novog razvoda.
U praksi ne postoji način da se pouzdano izmeri istrošenost zupčastog kaiša i ostalih delova u sklopu (lanca), što znači da ne možemo znati ni njegovu pouzdanost, pa je iz tog razloga, zamenu zupčastog kaiša potrebno obavljati u skladu sa propisanim intervalom.
Kod vozila kod kojih lanac služi za prenos snage, takođe je predviđen period zamene. On je dužeg veka i u praksi se najčešće menja kada počne da se čuje pri jutarnjem startu motora.

Back to Top
Product has been added to your cart